آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در مرحله 3 بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در مرحله 3 بیماری کلیه

آیا ممکن است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که در گذشته، پیشرفت بیماری کلیه نمی تواند متوقف شود و نه معکوس شود، به طوری که راه اثر برای درمان بیماری کلیه است برای از بین بردن کسانی که علائم و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر. اما در حال حاضر روز، به عنوان فن آوری توسعه یافته، کارشناسان دریافته اند که کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی از درجه تعمیر، به خصوص در مراحل اولیه این بیماری است.
چه درمانی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟
شما می دانید، همودیالیز است فقط یک روش برای جایگزینی کلیه برای روشن سم، می تواند هر بیماری را درمان نمی کند، بنابراین آن را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک کننده نیست.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی آن را می توانید سم روشن است و به یک محیط خوب به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیوی خود را، پس از آن برای درمان بیماری های کلیوی مفید است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال پیش بر اساس است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است.
با کمک این درمان، بیمار با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. و مرحله 3 متعلق به مراحل اولیه بیماری کلیه، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله هستند آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید برای دریافت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل مرحله 3 بیماری کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر زیر، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: